събота, 29 май 2010 г.

Cyber-shot flashback

7 коментара:

  1. Kude e tav sas sattuite i raznite podobni gorgoni i tn?

    ОтговорИзтриване
  2. Много ми харесват фотографиите в блога ти. И аз обичам да снимам, но нямам търпение. Думите превземат безпощадно пространството в главата ми.

    ОтговорИзтриване
  3. Christo: Това е в Рим. Някаква открита работилничка - магазинче за правене на такива неща. Много е красиво....Това е изглед от улицата. Вътре един майстор ги сътворява в дворчето си.
    Марк: Благодаря. И на мен нетърпението ми пречи, но ми се изразява под друга форма. Обикновено като снимам толкова се ентусиазирам, че претупвам нещата в някакъв наивен захлас. Гледам да си възпитавам малко търпение. И в текстовете съм така...напоследък ми бяга вдъхновението за писане, но като цяло пиша само кратки неща....Музите се гаврят с мен - нападат ме изневиделица и ме напускат без предупреждение....

    ОтговорИзтриване
  4. Hi, i understand exactly what you are saying. i feel it too. we should dare more and be ourselves.

    ОтговорИзтриване