сряда, 11 ноември 2009 г.


10 коментара:

  1. Чудна талия :), Като качваш такаива големи фаилове, смотания гугъл ги скапва и се появяват някакви уажасни артефакти. Интерента е ужас :)

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря за талията - снимката е автопортрет. ;) А иначе със снимките...Май трябва да не качвам такива големи вече...знам ли и аз...

    ОтговорИзтриване
  3. Ами, това го разбрах, след като някой мой приятел ми каза, че кадрите ми в блога били мазни. И след проверка (щото като ги кача веднъж не се занимавам повече. Оказва се, че гугъл има някакъв авторисайз, който очевидно намаля качеството.

    ОтговорИзтриване
  4. Хахахах петохуйни никкори :))))))Лелеле тва как го съзини.

    ОтговорИзтриване
  5. Яко е нали :D .... Ти ме вкара в някакъв филм и сега се чудя как да постъпя....тоест трябва аз самата да си ги намалявам на компютъра файловете , преди да ги качвам в блога? Така дали ще е по-добре? Ти какво правиш с твоите ?

    ОтговорИзтриване
  6. Да правиш си ги да кажем 640х480 и готово. Това, което прави гугъл е, не да реже от пикселите, а просто компресера файла. Размера си осатва същият, само компресията се променя, коеот води до "мазното"

    ОтговорИзтриване
  7. Ясно....егати гадният гугъл....

    ОтговорИзтриване
  8. Не, в Своге съм. :D Просто снимката е по-стара, снимала съм я в Рим.

    ОтговорИзтриване
  9. :) танцуваща на песен от радиото...with class.

    ОтговорИзтриване